W naszej ofercie
- Wulkanizacja, naprawa opon 24h
- Wulkanizacja TIR, ciężarowe, wózki widłowe, maszyny budowlane
- Wymiana kół
- Wymiana opon
- Sprzedaż opon
- Wyważanie
- Ozonowanie samochodu
Parę rzeczy, które warto wiedzieć o naszych usługach!
- Korzystamy z sprzętu i wyposażenia wyłącznie renomowanych producentów co gwarantuje bezpieczeństwo oraz dokładność usług.
- Wszystkie koła przed montażem są precyzyjnie wyważane.
- Dokręcenie kół sprawdzane kluczem dynamometrycznym.
- Opony i felgi czyścimy z nadmiaru pasty montażowej.
- Udzielamy rabatów przy obsłudze większej ilość samochodów.
- Mobilne usługi z dojazdem do Klienta, 24h
Dlaczego warto wymieniać opony na czas?
Sezonowa wymiana opon na czas to bardzo ważny aspekt bezpieczeństwa ruchu drogowego. Nieodpowiednie ogumienie w danym sezonie to mocno ograniczona przyczepność pomiędzy oponą a nawierzchnią.
Opony zimowe – zimą
Kiedy temperatura powietrza spadnie poniżej 7 st. C samochody poruszające się na oponach zimowych wykazują większą przyczepność i są w stanie wyhamować na znacznie krótszym dystansie niż pojazdy na oponach letnich.
Dzieje się tak, ponieważ opony zimowe posiadają więcej naturalnej gumy oraz krzemionki, dzięki czemu zachowują elastyczność w niskich temperaturach. Opony letnie w niskich temperaturach zaczynają twardnieć co powoduje zmniejszenie przyczepności na zakrętach oraz wydłużenie drogi hamowania, a to jak wiadomo stanowi realne zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa.
ilustracja: https://www.hurtopony.pl/artykul/czy-w-zime-moge-jezdzic-na-oponach-letnich.html
ilustracja: https://www.uniroyal.pl/samochod/opony-poradnik/doswiadczenie-zimowe/opony-zimowe-latem
Opony lenie – latem
W sezonie letnim guma opony zimowej staje się zbyt miękka, co powoduje zmniejszenie przyczepności oraz tzw ‘’pływanie’’ auta odczuwalne szczególnie na zakrętach.
Podczas deszczu bieżnik opony zimowej gorzej radzi sobie z odprowadzaniem wody. Wydłuża się droga hamowania, pogarsza stabilność jazdy, a podczas jazdy po wypełnionych wodą koleinach łatwo dochodzi do powstania aquaplaningu (tworzeniem się warstwy wody między oponą a jezdnią).