Zadzwoń: +48 690 180 140

Oferta

W naszej ofercie

  • Wulkanizacja, naprawa opon 24h
  • Wulkanizacja TIR, ciężarowe,  wózki widłowe, maszyny budowlane
  • Wymiana kół
  • Wymiana opon
  • Sprzedaż opon
  • Wyważanie
  • Ozonowanie samochodu

Parę rzeczy, które warto wiedzieć o naszych usługach!

  • Korzystamy z sprzętu i wyposażenia wyłącznie renomowanych producentów co gwarantuje bezpieczeństwo oraz dokładność usług.
  • Wszystkie koła przed montażem są precyzyjnie wyważane.
  • Dokręcenie kół sprawdzane kluczem dynamometrycznym.
  • Opony i felgi czyścimy z nadmiaru pasty montażowej.
  • Udzielamy rabatów przy obsłudze większej ilość samochodów.
  • Mobilne usługi z dojazdem do Klienta, 24h

Dlaczego warto wymieniać opony na czas?

Sezonowa wymiana opon na czas to bardzo ważny aspekt bezpieczeństwa ruchu drogowego. Nieodpowiednie ogumienie w danym sezonie to mocno ograniczona przyczepność pomiędzy oponą a nawierzchnią.

Opony zimowe – zimą

Kiedy temperatura powietrza spadnie poniżej 7 st. C samochody poruszające się na oponach zimowych wykazują większą przyczepność i są w stanie wyhamować na znacznie krótszym dystansie niż pojazdy na oponach letnich.

Dzieje się tak, ponieważ opony zimowe posiadają więcej naturalnej gumy oraz krzemionki, dzięki czemu zachowują elastyczność w niskich temperaturach. Opony letnie w niskich temperaturach zaczynają twardnieć co powoduje zmniejszenie przyczepności na zakrętach oraz wydłużenie drogi hamowania, a to jak wiadomo stanowi realne zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa.

ilustracja: https://www.hurtopony.pl/artykul/czy-w-zime-moge-jezdzic-na-oponach-letnich.html

ilustracja: https://www.uniroyal.pl/samochod/opony-poradnik/doswiadczenie-zimowe/opony-zimowe-latem

Opony lenie – latem

W sezonie letnim guma opony zimowej staje się zbyt miękka, co powoduje zmniejszenie przyczepności oraz tzw ‘’pływanie’’ auta odczuwalne szczególnie na zakrętach.

Podczas deszczu bieżnik opony zimowej gorzej radzi sobie z odprowadzaniem wody. Wydłuża się droga hamowania, pogarsza stabilność jazdy, a podczas jazdy po wypełnionych wodą koleinach łatwo dochodzi do powstania aquaplaningu (tworzeniem się warstwy wody między oponą a jezdnią).